Voordelen en behaalde resultaten

De voordelen

• Netwerken: door themabijeenkomsten, ledenvergaderingen en ondernemersborrels bij te wonen, onderhoud én vergroot je jouw netwerk. Zo helpen we elkaar   verder bij het doen van zaken.
  • Als je in het centrum bent gevestigd, ontvang je bij dringende zaken, een SMS-alert.
  • Ledenkorting: je krijgt korting op de opstal- en brandverzekering van objecten op de bedrijventerreinen Cereslaan en de Beemd. De verzekering verloopt via de Rabobank Oss Bernheze of via Van Heugten & Partners. Als je gevestigd bent op de genoemde bedrijventerreinen, krijg je tevens tien procent korting op verschillende verzekeringen. Dit is mogelijk dankzij het Keurmerk Veilig Ondernemen.
  • Je krijgt inkoopvoordeel op energie, afvalinzameling en de opleiding bedrijfshulpverlening.
  • Korte lijnen met diverse partijen: we zijn een volwaardige gesprekspartner van de gemeente Bernheze. We overleggen minstens twee keer per jaar met de gemeente. Ook hebben we goed contact met de Kamer van Koophandel Brabant en MKB-Nederland. Is de hulp van een van deze partijen nodig, dan kunnen we snel schakelen.
  • Je ontvangt regelmatig per email een nieuwsbrief van onze vereniging.

Behaalde resultaten

• We staan aan de wieg van Centrummanagement Heesch.
  • We waren betrokken bij de herinrichting van ’t Dorp.
  • Bedrijventerreinen de Beemd en Cereslaan hebben het keurmerk KVO-B gekregen. Daardoor krijgen de hier gevestigde bedrijven korting op hun verzekeringspremies.
  • Bedrijventerrein Cereslaan-West is nieuw leven ingeblazen.
  • Het Heesche winkelgebied heeft het keurmerk KVO-W gekregen.
Download hier het inschrijfformulier